Buscador global
Mostrando del 1031 al 1040 de 1546 resultados filtrando por: Primaria

Erromatar erara
Ikasleek Antzinako Erromari buruzko hainbat alderdi ezagutuko dituzte, eta erromatar munduari buruzko jolas bat sortzeko erabiliko dituzte. Jokoa sekuentziaren azken emaitza izango da. Horretarako, gamifikazio-baliabideak erabiliko dituzte probak eta mahai-jokoaren arauak sortzeko.

Walking Cinema Abarán
Experiencia en la que a través a través de la realidad aumentada, damos vida a los espacios físicos como si fueran escenarios cinematográficos, creando una narrativa locativa.

Ahozko aurkezpena egiteko errubrika
EDIA proiektuko Erromatar erara HBIren baliabideak

Teatro activo
Experiencia de gamificación en la que nuestros alumnos/as se transforman en agentes secretos de una agencia de espías, en misión especial.
Is our life sustainable?
The main objective of this OER is to understand the importance of making our daily lives more sustainable and planet-friendly, through practical work and research into the sources offered.
The learning situation is set out in the form of tasks in which the student:
● Learn the contents of energy, different energy sources, renewable and nonrenewable
energy sources and the Sustainable Development Goals.
● Research using the digital resources provided.
ARTEmatikaMENTE
Kandinsky, Picasso eta mosaiko arabiarrak Lehen Hezkuntzako klaseetara iritsi dira. Mosaikoak sortzea eta margolari garaikideen koadroen bertsio propioak egitea izango dira ikasleek aurrez aurre izango dituzten zereginetako batzuk. Sekuentzia amaitzeko, beren sorkuntza guztiak erakutsi beharko dituzte beraiek antolatutako arte eta matematika erakusketa batean.

Testu bat idazteko eta berrikusteko kontrol zerrenda
EDIA proiektuko Erromatar erara HBIren baliabideak

Taularen eta txartelen egitura zehazteko kontrol zerrenda
EDIA proiektuko Erromatar erara HBIren baliabideak

Joko taularen eta txartelen errubrika
EDIA proiektuko Erromatar erara HBIren baliabideak




























