Buscador global
Mostrando del 81 al 90 de 1833 resultados filtrando por: CEDEC

Formulatzeko artean sakontzen
HBI honen helburua da konposatu hirutarrak (oxoazidoak, oxoanioiak, gatzak eta gatz azidoak) ikertzea formulazioaren eta nomenklaturaren ikuspegitik. Gai horri heltzeko, jakintzaren txoko batzuk proposatzen dira. Horietan, konposatu bitarrak abiapuntu hartuta, konposatu hirutarren formulazioan eta nomenklaturan sakontzen da. Ikasleen inplikazioa lortzeko, proposatzen diren atazetan eta jardueretan garrantzi handia dute jolasek, elkarlanek eta lankidetza-lanek; izan ere, horietan guztietan metodologia aktiboak bultzatzen dira, ikasleen inplikazio handia lortzeko. Probak azken produktuak lortzera bideratuta daude, eta, horretarako, banakako nahiz taldekako ekarpenak baloratzen dira.

Konexio ikusezinen boterea
HBI honen xede nagusia lotura kimikoaren hastapenak aztertzea da eta adierazteko hiru mailak artikulatzea, hau da, makroskopikoa, mikroskopikoa eta sinbolikoa. Era berean, HBI honek askotariko ikuspegiak garatzen ditu, metodologia zientifikoa deitzen dugun horren barruan. Sekuentzia didaktikoan ikaskuntzako egoerak daude, hainbat saiotako iraupena duten atazak dira eta azken ekoizpen bati lotuta daude.

Parada 13. Itinerario en grupo
Este REA tiene como principal objetivo alcanzar estos resultados del aprendizaje propios del módulo de IPE II:
- RA2. Aplica estrategias relacionadas con las competencias personales, sociales y emocionales para el empleo en búsqueda de la mejora de su empleabilidad.

Parada 11. La selección del talento
Este REA tiene como principal objetivo alcanzar estos resultados del aprendizaje propios del módulo de IPE II:
- RA 1. Planifica y pone en marcha estrategias en los diferentes procesos selectivos de empleo que le permiten mejorar sus posibilidades de inserción laboral.
- RA 2. Aplica estrategias relacionadas con las competencias personales, sociales y emocionales para el empleo en búsqueda de la mejora de su empleabilidad.

Parada 12. Entrenamiento para la ruta
Este REA tiene como principal objetivo alcanzar estos resultados del aprendizaje propios del módulo de IPE II:
- RA 1. Planifica y pone en marcha estrategias en los diferentes procesos selectivos de empleo que le permiten mejorar sus posibilidades de inserción laboral.

Parada 10. Rumbo a la empleabilidad
Este REA tiene como principal objetivo alcanzar estos resultados del aprendizaje propios del módulo de IPE II:
- RA2. Aplica estrategias relacionadas con las competencias personales, sociales y emocionales para el empleo en búsqueda de la mejora de su empleabilidad.

Rúbrica de evaluación genérica de presentación de un mapa visual
Materiales del REA «IPE II – Parada 13. Itinerario en grupo» del proyecto EDIA

Rúbrica de evaluación del Team Journey Map
Materiales del REA «IPE II – Parada 13. Itinerario en grupo» del proyecto EDIA

Rúbrica de evaluación del Plan de Onboarding
Materiales del REA «IPE II – Parada 13. Itinerario en grupo» del proyecto EDIA

Rúbrica Parada 12: Entrenamiento para la ruta
Materiales del REA «IPE II – Parada 12. Entrenamiento para la ruta» del proyecto EDIA



























