Buscador global
Mostrando del 331 al 340 de 1757 resultados filtrando por: CEDEC
Building businesses, changing lives
Students are going to think of ways of making a positive impact on the world around them as well as mastering their English skills through engaging, interactive activities. Through service learning, students will develop the competences that define their output profile when they finish their compulsory secondary school years. At the end of the project, they will have:
- read web pages
- watched videos of entrepreneurs
- listened and recorded an interview
- given advice
- revised present and past tenses.
- used intonation in questions.
Gazteentzako aholkularitza-zentroa
HBI hau proposamen didaktikoa da, eta gizakiaren ugaltze-aparatua lantzen du, baina ez soilik zati anatomiko eta funtzionala, baita sexu-aniztasunarekin, genero-berdintasunarekin eta ohitura osasuntsuekin lotutako partea ere. Proiektu gisa aurkezten da, ikasleek hainbat ataza egiteko, ikasi, hausnartu eta eztabaidatzeko eta entrenatzeko, gero zenbait baliabide sortu aldera (liburuxkak, zerrendak, konparazio taulak, mapa kontzeptualak, etab.). Azkenik, hori guztia hartu eta erakusketa bat ipiniko dute ikastetxean. Erakusketa horretan ikasleak gaiari buruzko aholkulari jardungo dira.
Talde-lana koebaluatzeko eskala
EDIA Proiektuko «Gazteentzako Aholkularitza Zentroa«ko EGEko materiala
Banakako lana ebaluatzeko errubrika
EDIA Proiektuko «Gazteentzako Aholkularitza Zentroa«ko EGEko materiala
Erakusketa ebaluatzeko errubrika
EDIA Proiektuko «Gazteentzako Aholkularitza Zentroa«ko EGEko materiala
Portfolioa ebaluatzeko eskalaren lehen itema: ugaltze-aparatua eta ohitura osasuntsuak
EDIA Proiektuko «Gazteentzako Aholkularitza Zentroa«ko EGEko materiala
Portfolioa ebaluatzeko eskala: proiektu zientifikoa
EDIA Proiektuko «Gazteentzako Aholkularitza Zentroa» ko EGEko materiala
Zelulamania
HBI honen helburu nagusia da gizakion zelula eta ehunak aztertzea, baita zelulek biologian duten garrantziaz jabetzea ere. Gaia jorratzeko, nahiko gai deskribatzailea denez, formatu gamifikatu bat aukeratu da, non zelula bera den joko-taula; bertan proposatuko dira atazak, askotariko proben bidez, hezkuntza-konpetentzia guztiak lantzeko. Proba bakoitzak puntuak ematen ditu, eta azken produktuetara daude bideratuta. Probez gain, ikasleen arteko lankidetza eta ekarpen pertsonalak ere baloratuko dira.
Somos modernos
Este REA tiene como eje central el estudio del concepto de ”Mundo Moderno”, partiendo de momentos claves y a su vez hitos culturales de los siglos XV y XVI. En concreto, se centra en el estudio del Humanismo, el Renacimiento, la Reforma y el Contrarreforma, y la expansión europea mundial con el descubrimiento de América.
¿Por qué fue tan deslumbrante el comienzo de la Edad Moderna? ¿Cómo cambió la visión del mundo que hasta esa fecha se tenía?
Rúbrica elaboración de un catálogo de inventos históricos
Materiales del REA «Somos modernos» del proyecto EDIA