Buscador global
Mostrando del 131 al 140 de 163 resultados para: Classroom: gestor de nuestras actividades de aula filtrando por: Euskera
Autoebaluazio itua
EDIA proiektuko Erromatar erara HBIren baliabideak
Elkarrizketa bat ebaluatzeko errubrika
EDIA proiektuko GPSa HBIaren materialak
Argia eta zientzia agertokira
Zientzia- eta magia-ikuskizun bat diseinatu beharko dute, non argiaren ezaugarriez ikasitako guztiaz baliatu beharko duten.
HBIaren helburua STEAM gaitasunak garatzen laguntzea da. Sekuentziak mundu zientifikora eta bere lan-metodora hurbiltzen gaitu, argia eta bere propietateak aztertuz. Ikasleek zientzia eta magiako saio-ikuskizun bat diseinatu beharko dute, ikasitako guztia jokoan jartzeko eta magikotzat har daitezkeen fenomenoak zientifikoki justifikatzeko.
Jarduera zientifikoa
Ikas-sekuentziak arazo-egoera anitzak biltzen ditu, saio batzuetan garatzeko erronka txikiak bezala planteaturik. Erronka bakoitza ikas-jarduera ikertzaile eta gidatu batzuen bidez irtenbideratzen da, beti ekoizpen bati zuzenduta.
Izaki bizidunen sailkapena
“Izaki bizidunen sailkapena ikertzen” proposamen didaktiko bat da, gai hori lantzeko DBHko 1. mailako Biologia eta Geologia ikasgaian.
HBI hau “Ikertzen” seriearen barruan sartzen da, eta haren bidez ikasleak motibatzeko erronkak planteatzen ditugu; horrez gain, ahal den neurrian, ikerketa zientifikoko prozedura bat dakarte (behaketa, planifikazioa, informazioa bilatzea, esperimentazioa, emaitzen analisia, ondorioak ateratzea, komunikazioa), Biologia eta Geologia ikasgaiaren izaera berezia aintzat hartuta.
Dena mugitzen da!
Proiektu teknologiko honetan ikasleek jostailuzko garajeak eraikiko dituzte benetako arazo bati irtenbidea emateko. Talde kooperatiboetan, erronka gauzatuko dute, ideia bat planifikatzetik hura gauzatu arte, polea, arrapala eta palanka diren makina sinpleei buruzko ezagutzak erabiliz.
Behin batean... bazen estutxe bat
Hezkuntza Baliabide ireki honek eskola-objektu baten kontakizun autobiografikoa egitean oinarritutako sekuentzia didaktikoa planteatzen du, pertsonifikazio-teknika erabiliz.
Ikasleria produktu bat elaboratzeak dakarren guztiaz jabetuko da -energia-gastuaz, naturan duen eraginaz-, eta konturatuko da ezinbestekoa dela iraunkortasun-irizpideak erabiliz burutzea elaborazio-prozesu osoa. Gizakiaren jardunak zer dakarren aztertuko da, kritikoki analizatuko da, haien kontsumo-erabakiek duten eragina ulerzeko.
ARTEmatikaMENTE
Kandinsky, Picasso eta mosaiko arabiarrak Lehen Hezkuntzako klaseetara iritsi dira. Mosaikoak sortzea eta margolari garaikideen koadroen bertsio propioak egitea izango dira ikasleek aurrez aurre izango dituzten zereginetako batzuk. Sekuentzia amaitzeko, beren sorkuntza guztiak erakutsi beharko dituzte beraiek antolatutako arte eta matematika erakusketa batean.
GPSa
Ingurune hurbila ezagututa, ikasleek, talde kooperatiboetan, beren herriko ibilbide-gida interaktiboa sortu eta zabalduko dute. Eduloc aplikazioan jarriko dute.
Zuri-beltzean bizi zirenean
Ikasleek ikerlan bat egingo dute, XX. mendeko berrogeita hamarreko eta hirurogeiko hamarkadetan adin bereko haurrak nola bizi ziren jakiteko. Horretarako, zuzeneko lekukotzak jasoko dituzte beren familia-ingurunean.
Egindako ikaskuntzak irudikatzeko sorkuntza dramatikoa prestatuko dute. Gainera, informazio-liburuxka bat egingo dute, ikusleak antzezpenera gonbidatzeko.