Buscador global
Mostrando del 1671 al 1680 de 1747 resultados para: Classroom: gestor de nuestras actividades de aula filtrando por: CEDEC

Energia: etorkizuna orain da
HBI honen helburua da energia energiatrantsizioaren ikuspegitik ikertzea, dituen gizarte- eta ingurumen-inplikazioekin. Gaiari heltzeko proposatzen diren atazek ibilbide bat osatzen dute; ibilbidearen abiapuntua da energia-motak eta horiek klima-aldaketaren aurrean dakartena ikertzea. Ildo horretatik, erronkekin eta onurekin erlazionatutako atazak planteatuko dira, eta ikasleak trantsizioan inplikatuko ditugu. Azkenik, elektrifikazioaren gaiarekin amaituko da. Ikasleen inplikazioa lortzeko, proposatzen diren atazetan eta jardueretan garrantzi handia dute jolasek, elkarlanek eta lankidetza-lanek; izan ere, horietan guztietan metodologia aktiboak bultzatzen dira, ikasleen inplikazio handia lortzeko.

Erreakzio kimikoak eta GJH
HBI honen helburu nagusia erreakzio kimikoak aztertzea eta hiru irudikapenmailak antolatu ahal izatea da; hau da, makroskopikoa, mikroskopikoa eta sinbolikoa. Gainera, Garapen Jasangarrirako Helburuek egoera ugari eskaintzen dizkigute erreakzio kimikoen azterketa testuinguruan kokatzeko, argudio zientifikoaren garapena sustatzen duten kasuen azterketaren bidez erabakiak modu jasangarrian hartzea sustatzeko. Era berean, HBI honek askotariko ikuspegiak garatzen ditu, metodologia zientifikoa deitzen dugun horren barruan. Sekuentzia didaktikoan ikaskuntzako egoerak daude; hainbat saiotako iraupena duten atazak dira, eta azken ekoizpen bati lotuta daude.

Osasuna eta ohitura osasungarriak
HBI honen helburua da osasuna eta ohitura osasungarriak ikertzea. Osasuna guretzat zer den aztertuko dugu, bai eta kontzeptu horrek historian izan duen bilakaera ere. Ikuspuntu zientifikotik aztertuko ditugu ohitura osasungarriak, gaur egungo praktika jakin batzuetatik haratago (hala nola gorputza gurtzea edo pozik egoteko beharrari buruzko mezu-zaparrada), presio handia egiten baitute osasunaren arloan hartzen ditugun erabakietan.
Sekuentzia didaktikoa ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa planteatzen baitira, eta gidatutako ikerketen bitartez ebazten dira, amaierako produkzio bati lotuta. Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere.

New York
Students will travel to New York to learn a lot of facts about America and its main cities and design an infographic about their lives. Each section is going to take place in a different part of the city of New York. In each place, there is a proposal of tasks, challenges and activities. At the end of the project, they will have:
- read official websites
- watched videos about the city.
- posted tweets.
- recorded a video.
- recorded a podcast.
- made a digital poster.
- learnt the difference between Present Perfect and Past Simple.
- learnt about the use of “yet” and “already”, “for” and “since”.
- Pronunciation of /e/ vs /ei/
- Vocabulary: personal feelings, opinions and experiences

Ekosistemak eta jasangarritasuna ikertzen
HBI honetan, honako gai hauek jorratuko ditugu: ekosistemak, gizakiak haien gainean duen eragina, planeta babesteko egon daitezkeen irtenbideak eta ohitura jasangarriak. Sistema naturalek nola funtzionatzen duten ulertzeak haren orekari eusteko informazioa ematen digu; horrexegatik landuko dugu lehenengo atalean. Bigarren atalean, jasangarritasunaren eta, ondorioz, gure ongizatearen aldeko kontsumo-ohiturak ikertuko ditugu.HBI honetan, honako gai hauek jorratuko ditugu: ekosistemak, gizakiak haien gainean duen eragina, planeta babesteko egon daitezkeen irtenbideak eta ohitura jasangarriak. Sistema naturalek nola funtzionatzen duten ulertzeak haren orekari eusteko informazioa ematen digu; horrexegatik landuko dugu lehenengo atalean. Bigarren atalean, jasangarritasunaren eta, ondorioz, gure ongizatearen aldeko kontsumo-ohiturak ikertuko ditugu.

Invent, impact, inspire
Students are going to think of ways of making a positive impact on the world around them as well as mastering their English skills through engaging, interactive activities. Through service learning, students will develop the competences that define their output profile when they finish their compulsory secondary school years.
At the end of the project, they will have:
- learnt about social inequalities.
- reflected on the needs of our community.
- watched videos about inventions and patents.
- analysed and recorded a tutorial.
- presented an invention.

Geodibertsitatea ikertzen
HBI honen helburua da geodibertsitatea eta hura babestu eta zaintzeko beharra ikertzea. Sekuentzia didaktikoa askotariko ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere. Erronka bakoitza ikerketa gidatuen bidez ebazten da, azken ekoizpen batekin lotuta.

Toronto
Students will travel to Toronto to learn a lot of facts of Canada and its main cities. Each section is going to take place in a famous part of the city of Toronto. There is a proposal of tasks, challenges and activities. At the end of the project, they will have:
- read official web pages.
- watched promotional videos of Canada.
- posted tweets.
- recorded a video.
- recorded a podcast.
- made a digital poster.
- learnt the second conditional.
- learnt how to use “had better” and other modals to express advice, suggestions and recommendations.
- Pronunciation of /a:/ – /Λ/
- Know some interesting aspects about Canadian football
- Vocabulary: what to do to organize a trip to a foreign country

Dublin
Students will travel to Dublin to learn a lot of facts of of this city. Each section is going to take place in a different and famous part of the city of Dublin. In each place, there is a proposal of tasks, challenges and activities. At the end of the project, they will have:
- read official web pages
- watched promotional videos of Dublin.
- posted tweets
- recorded a video clip
- recorded a podcast
- written an informative text.
- made a digital poster.
- made an oral presentation.
- revised comparatives and superlatives.
- learned quantifiers: both, both of/ neither / neither of /either / either of / too / (not) enough / A little / A few / A lot of
- learnt vocabulary about animals, the weather and environmentally friendly attitudes

Hidrosfera ikertzen
HBI honi esker, atmosfera ikertu ahal izango dugu: egitura, konposizioa eta funtzioak, berotze globalarekiko nahiz klima-aldaketarekiko loturak eta ekosistemen gaineko ondorioak.
- Sekuentzia didaktikoak askotariko ikaskuntza-egoerak biltzen ditu, erronka txiki gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
- Lortu beharreko helburuek lotura zuzena dute Biologia eta Geologiako konpetentzia espezifikoekin eta XXI. mendeko hezkuntzaren erronkekin.
- Erronka bakoitza lantzeko, ikerketajarduera batzuk egiten dira, ariketa bat gauzatzera zuzenduak.



























