Buscador global
Mostrando del 1661 al 1670 de 1744 resultados para: Classroom: gestor de nuestras actividades de aula filtrando por: CEDEC
Beroa Ikertzen
Sekuentzia didaktikoak askotariko ikas-egoerak biltzen ditu, iraupen-saio batzuen erronka txiki gisa planteatuta. Erronka bakoitza ekoizpen bati zuzendutako ikerketa-jarduera gidatu batzuen bidez ebazten da: termometroaren historia, beroa eta bere efektuak, beroaren goi-bilera bat ospatuko dugu eta ezkutuko korrentea, isolatzaileak eta eroaleak aztertuko ditugu, elikagaien energia ikusiko dugu, beroaren etxeko erabilera eta beroaren ginkana bat egingo dugu, azkenean, PISA-probekin ausartzeko.

Trukoa dauka!
Publizitate-munduaren ezagutza eta ikasketa kooperatiboa lotzen dituen baliabidea. Lehen Hezkuntzako ikasleek, Design Thinking prozesu bat erabiliz eta magiaren munduaren metaforak erabiliz, ikasketa kooperatiboaren onura pertsonal eta sozialei buruzko publizitate-kanpaina bat diseinatu eta burutuko dute.

Equality as a reality and not as a dream!
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 5, 8, 10 & 16. Students will develop the key competences and the specific competences. They will have learnt:
- To develop research skills and visual design skills.
- To express general truth, future events, hypothetical situations and regrets and planned actions, arrangements, predictions and spontaneity.
- To debate
- To skim and scan and reading awareness
- Vocabulary related to the semantic field of gender equality, work and economic growth, reduced inequalities, peace, justice and strong institution
- Create an infographic, do a job interview, do a timeline, and write news reports
- Review questions words
- Give right intonation in questions: up and down
- Future tenses: will / be+ going to / present continuous.
- Conditionals: 1st / 2nd / 3rd type.
- Vocabulary related to mass media, gender equality, decent work and economic growth, reduced inequalities, peace, justice and strong institutions.
Aurkezpena: Higidura Ikertzen
Gida honetan, Hezkuntza Baliabide Ireki (HBI) honen ezaugarriei eta erabilerari buruzko orientazio orokorrak daude, erabilitako metodologia-estrategiak eta ebaluazioa. Baina, bere egitura berezia dela-eta, aparteko fitxa didaktiko bat eskaintzen da erronka bakoitzerako. Fitxetan orientabide zehatzak ematen dira, eta hauek zehazten: edukiak, landutako konpetentziak eta ebaluazio-proposamena.
Aurkezpena: Indarrak ikertzen
Sekuentzia didaktikoak askotariko arazo-egoerak biltzen ditu. Erronka txiki gisa aurkezten dira, zenbait saiotan lantzeko. Erronka bakoitza ebazteko, hainbat ikerketa-jarduera egin behar dira, gero ekoizpen bat sortzeko.
Sistema materialak
Sekuentzia didaktikoak askotariko arazo-egoerak biltzen ditu, erronka txiki gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko. Erronka bakoitza ekoizpen bati zuzendutako ikerketa-jarduera gidatu batzuen bidez ebazten da.
Materiaren Propietateak ikertzen
Sekuentzia didaktikoak askotariko arazo-egoerak biltzen ditu, erronka txiki gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko. Erronka bakoitza ekoizpen bati zuzendutako ikerketa-jarduera gidatu batzuen bidez ebazten da.

Ekosistemak eta jasangarritasuna ikertzen
HBI honetan, honako gai hauek jorratuko ditugu: ekosistemak, gizakiak haien gainean duen eragina, planeta babesteko egon daitezkeen irtenbideak eta ohitura jasangarriak. Sistema naturalek nola funtzionatzen duten ulertzeak haren orekari eusteko informazioa ematen digu; horrexegatik landuko dugu lehenengo atalean. Bigarren atalean, jasangarritasunaren eta, ondorioz, gure ongizatearen aldeko kontsumo-ohiturak ikertuko ditugu.HBI honetan, honako gai hauek jorratuko ditugu: ekosistemak, gizakiak haien gainean duen eragina, planeta babesteko egon daitezkeen irtenbideak eta ohitura jasangarriak. Sistema naturalek nola funtzionatzen duten ulertzeak haren orekari eusteko informazioa ematen digu; horrexegatik landuko dugu lehenengo atalean. Bigarren atalean, jasangarritasunaren eta, ondorioz, gure ongizatearen aldeko kontsumo-ohiturak ikertuko ditugu.

Osasuna eta ohitura osasungarriak
HBI honen helburua da osasuna eta ohitura osasungarriak ikertzea. Osasuna guretzat zer den aztertuko dugu, bai eta kontzeptu horrek historian izan duen bilakaera ere. Ikuspuntu zientifikotik aztertuko ditugu ohitura osasungarriak, gaur egungo praktika jakin batzuetatik haratago (hala nola gorputza gurtzea edo pozik egoteko beharrari buruzko mezu-zaparrada), presio handia egiten baitute osasunaren arloan hartzen ditugun erabakietan.
Sekuentzia didaktikoa ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa planteatzen baitira, eta gidatutako ikerketen bitartez ebazten dira, amaierako produkzio bati lotuta. Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere.

Geodibertsitatea ikertzen
HBI honen helburua da geodibertsitatea eta hura babestu eta zaintzeko beharra ikertzea. Sekuentzia didaktikoa askotariko ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere. Erronka bakoitza ikerketa gidatuen bidez ebazten da, azken ekoizpen batekin lotuta.



























