Buscador global
Mostrando del 1 al 10 de 96 resultados filtrando por: Situación de aprendizaje1º y 2º de ESO
Gramática de la fantasía
Este REA tiene como principal objetivo el aprendizaje creativo de la morfología española y las categorías gramaticales a través de la reflexión metalingüística y la creatividad literaria. De modo que el alumnado aprenda y conozca la lengua, como los y las grandes poetas, para jugar con ella.
Se trabajan así las competencias específicas:
- Producir textos orales y escritos con coherencia y cohesión.
- Comprender e interpretar textos escritos con sentido crítico.
- Movilizar el conocimiento sobre la la lengua y reflexionar sobre su uso.
Estructuras 3E
Este REA tiene como principal objetivo que el alumnado conozca la importancia de las estructuras que nos rodean y sus principales componentes y elementos. En el desarrollo el alumnado se enfrenta a diferentes tareas experimentales así como de observación que le permite al alumnado conectar con su entorno Finalmente el alumnado se enfrenta a la construcción de una estructura que debe cumplir unas determinadas características utilizando para ello el método de proyectos.
SOS Emergencia climática
Este REA busca concienciar al alumnado acerca de la importancia de las problemáticas derivadas del cambio climático caudas por el ser humano. Se estudian todos los conceptos ligados al tiempo y al clima con el fin de comprender cómo funcionan, su influencia en el ser humano y cómo éste puede alterarlo. El objetivo final será valorar como podemos contribuir a la concienciación social acerca de esta realidad. Es decir, buscamos conocer y difundir la situación climática actual y pensar cómo podemos contribuir para mejorarla.
Osasuna eta ohitura osasungarriak
HBI honen helburua da osasuna eta ohitura osasungarriak ikertzea. Osasuna guretzat zer den aztertuko dugu, bai eta kontzeptu horrek historian izan duen bilakaera ere. Ikuspuntu zientifikotik aztertuko ditugu ohitura osasungarriak, gaur egungo praktika jakin batzuetatik haratago (hala nola gorputza gurtzea edo pozik egoteko beharrari buruzko mezu-zaparrada), presio handia egiten baitute osasunaren arloan hartzen ditugun erabakietan.
Sekuentzia didaktikoa ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa planteatzen baitira, eta gidatutako ikerketen bitartez ebazten dira, amaierako produkzio bati lotuta. Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere.
Ekosistemak eta jasangarritasuna ikertzen
HBI honetan, honako gai hauek jorratuko ditugu: ekosistemak, gizakiak haien gainean duen eragina, planeta babesteko egon daitezkeen irtenbideak eta ohitura jasangarriak. Sistema naturalek nola funtzionatzen duten ulertzeak haren orekari eusteko informazioa ematen digu; horrexegatik landuko dugu lehenengo atalean. Bigarren atalean, jasangarritasunaren eta, ondorioz, gure ongizatearen aldeko kontsumo-ohiturak ikertuko ditugu.HBI honetan, honako gai hauek jorratuko ditugu: ekosistemak, gizakiak haien gainean duen eragina, planeta babesteko egon daitezkeen irtenbideak eta ohitura jasangarriak. Sistema naturalek nola funtzionatzen duten ulertzeak haren orekari eusteko informazioa ematen digu; horrexegatik landuko dugu lehenengo atalean. Bigarren atalean, jasangarritasunaren eta, ondorioz, gure ongizatearen aldeko kontsumo-ohiturak ikertuko ditugu.
Hidrosfera ikertzen
HBI honi esker, atmosfera ikertu ahal izango dugu: egitura, konposizioa eta funtzioak, berotze globalarekiko nahiz klima-aldaketarekiko loturak eta ekosistemen gaineko ondorioak.
- Sekuentzia didaktikoak askotariko ikaskuntza-egoerak biltzen ditu, erronka txiki gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
- Lortu beharreko helburuek lotura zuzena dute Biologia eta Geologiako konpetentzia espezifikoekin eta XXI. mendeko hezkuntzaren erronkekin.
- Erronka bakoitza lantzeko, ikerketajarduera batzuk egiten dira, ariketa bat gauzatzera zuzenduak.
Atmosfera ikertzen
HBI hau baliagarria izango da atmosfera, bere egitura, konposizioa eta funtzioak ikertzeko, baita berotze globalarekiko nahiz klima-aldaketarekiko lotura eta ekosistemen gaineko ondorioak ere.
- Sekuentzia didaktikoak askotariko ikaskuntza-egoerak biltzen ditu, erronka txiki gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
- Lortu beharreko helburuek lotura zuzena dute Biologia eta Geologiako konpetentzia espezifikoekin eta XXI. mendeko hezkuntzaren erronkekin.
- Erronka bakoitza ariketa bat gauzatzera zuzendutako ikerketa-jardu
Geodibertsitatea ikertzen
HBI honen helburua da geodibertsitatea eta hura babestu eta zaintzeko beharra ikertzea. Sekuentzia didaktikoa askotariko ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako hezkuntza-konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere. Erronka bakoitza ikerketa gidatuen bidez ebazten da, azken ekoizpen batekin lotuta.
Biodibertsitatea ikertzen
HBI honetan biodibertsitatea ikertuko dugu: zer den, nola neur dezakegun, zergatik den garrantzitsua mantentzea, gizakiak duen teknologiarekin zer eragin positibo edo kaltegarri izan dezakeen eta zer egin dezakegun galera saihesteko. Lehen gerturatze bat egingo dugun arren, geroago ikertuko ditugu ekosistemak, izaki bizidunak bizi diren inguruarekin eta beren artean lotzen dituzten harremanak. Sekuentzia didaktikoa askotariko ikaskuntza-egoerek osatzen dute, erronka gisa aurkeztuta, zenbait saiotan lantzeko.
Horiek guztiek STEM konpetentzia eta gainerako funtsezko konpetentziak garatzen laguntzen dute, baita XXI. mendeko hezkuntzaren erronkak ere. Erronka bakoitza ikerketa gidatuen bidez ebazten da, azken ekoizpen batekin lotuta.
Our school rocks!
This OER will help to develop students’ English skills and ICT knowledge. The main objective is to introduce students to their new school by carrying out different tasks that will allow them to learn about the facilities, staff or school timetable, as well as to give and ask for personal information. This knowledge will help in the acquisition of the specific competences.
At the end of this project, students will have:
- – Learnt to give and ask for personal information.
- – Created their own school ID card.
- – Designed and presented their own school timetable.
- – Talked about the school facilities.
- – Created a digital poster with the school rules.
- – Interviewed Very Important People (VIP) in their school.
- – Created an audio presentation of their school to publish on the school website.